excitedmom1 Sağlık ocağına aile hekimine gidip gebe olduğunuzu bildirin sizinle ilgilenecek olan ebeye yönlendirirler zaten , ordaki ebe kilonuzu boyunuzu kullandığınız ilaçlarınızı bebeğin kalp atışlarını vs vs dinliyor not alıyor aşı olman gereken zamanlarda sana şu tarhte gel aşını yapalım diyor. Genelde hamilelikte sana aşı için ulaşıyorlar, doğumdan sonra bebeğin aşıları için gidiyorsun 🤗🤗