angela4 40+2 haftalık hamileyim bugün doktorum eğer sancın olmazsa rahmi yumusatmak için fitil oluyor dedi o şekilde doğumu başlatırız dedi ilk gebeliğim aranızda bu şekilde doğuran oldumu
BeyzaKrks angela4 benm tansiyon vardı 39. Haftada fitille denemiştik ve açılmamı sağlamıştı. Sıfır açıklık doğum belirtisi ile doğumu başlatmıştılar sonra suni sancı plates topunda egzersizler vs derken doğum gerçekleşmişti. Çok işe yaramıştı bende inş sizde de öyle olur.🙏
angela4 BeyzaKrks Dediğiniz gibi olur inşallah banada faydası olur birkaç gün daha bekkeyelim dedi doktorum olmazsa öyle yaparız diye hayırlısı olsun diyorum bir yandan da merak ediyorum🙂