Betulnurten bende bugün evlilik yıldönümüm bir yıllık evliyim bende ne olucak çok merak ediyorum nasıl doğum yapıcam acaba sancıyla mı nişanşamı yoksa suyum mu gelcek yada doktora gidince doktor bi anda doğumamı alıcak valla merak içindeyim hayırlısı olsun diyorum sadece