Bugün kontrolüm vardı gittim ve bebeğin ters olduğunu söyledi karnımda sertleşme ve yalancı sancı kasılma var bunalrı söyledim ve haftaya gel sezaryen için gğn vereceğim dedi sizce erken değil mi dönme ihtimali var ayrıca dönmese bile bu kadar erken alması normal mi