Brck0303 Ozge_5516 valla evimin 4 köşesi de bahçe her yer toz toprak silsem de aynı silmesem de aynı kocaman balkonum var her gün yikamama Rağmen aynı oluyo ne cam ne balkon elliyorum artık arada yağmur da yağınca bı demlik oluyor
Alparslanin_annesii TeoMom teşekkür ederim bitanemmm 🎀 inşallah hepimiz tüm hamisler sağlıklı kucaklarımıza alalım 🙏
TeoMom Seyma0323 Puset takılabilen ama travel olmayan bir model aradığım için joie de karar kaldım canım litetrax 4 modelini aldım inşallah memnun kalırız🥰 Hareketler düzensiz tabi ya mesela dün çok hareketliydi ama bugün daha sakin ara ara ben buradayım diyor sonra geri yatıyor herhalde bazen de bulunduğu pozisyon sebebiyle farkedemiyoruz hareketlerini sanırım
Seyma0323 TeoMom Hayirli olsun canim🥰 ablamda 4 senedir joie kullanıyor ve sürekli uçakla yolculuklara gidiyor 2 ayda bir araba taş gibi o konuda için rahat olsun ama sanki hafif ağır sadece
TeoMom nmtock41 Hep öyle söylüyorlar o yüzden 2-3 haftaya bitireceğim inşallah giysi miktarına da karar veremiyor insan 0-3 mü 3-6 mı alsam diye ortaya karışık bir şeyler alacağım artık😅
nmtock41 TeoMom biz 0-3 çıt çıtlı atlet çok kullandık ama şöyle söyleyeyim 5 tane yeterli çünkü hızlı büyüyor 3 aylık olmamıza rağmen 3-6 kullanmaya başladık , yenidoğan zaten 4,5 takım yetiyor
TeoMom Seyma0323 Sanırım biraz ağır eşim kaldırdı ağır dedi ama ben de minyon değilim zaten maşallahım var taşırım herhalde😂😂
TeoMom Der_0 Çok bildiğim bir şey değil canım ama güzel haftalardasın 34 te gayet iyi bir hafta inşallah küveze girme durumu bile olmaz direk kucağına alır beraber hastaneden çıkıp evinize gidersiniz💜 ben de rahim ağzı kısalığı yüzünden kaybım olduğu için bu hamilelikte çok tedirgindim ama şimdilik iyi gidiyoruz bakalım kaçıncı haftaya kadar ilerleyeceğiz
Der_0 TeoMom Maşallah canım benim 💖 Aynen inşallah bütün gelişimi tam olmuş olur benimde bir kaybım var çift rahimden dolayı buna çok dikkat ediyorum Bütün hamilelere Allah yardım etsin inşallah 🌸