Bende 32. Haftamda her yeri detaylı yaptım güzel güzel. Sonra hem yağmur yağdı hemde yanımdaki ev yıkıldı derken evin içi de yeniden toz oldu baya, camlar da toz oldu yeniden. Şimdi 35+1 deyiz her gün bir oda bir oda dip köşe yapacağım yine. Temizlikçi düşünüyordum ama doğumdan sonraya düşündüm artık ,😃