Babies16 Gulsennnn ben varim bide. Dun gece 3 4 saat belim agridi bi umitlendim geliyor mu diye.o ara uyuyakalmisim.bi uyandim gecmis 😑
Smyrgnk _SLNPSHR_ benimde aynı canım insan çok vicdan azabı duyuyor hakkımızda hayırlısı olsun haberini bekliyorum