mutluebeveyn Kızlar nasıl geçiyor bu haftanız benim karın ağrılarım sıklaştı bulantı hala devam ediyor bebişimin hareketlerini hissetmeye başladım siz ne durumdasınız konuşalım burdan ☺️
Eldgrn mutluebeveyn 18+2 de hissettik ilk şimdi 20+0 olduk kızçemle şimdi kıpır kıpır hiç kusma bulantı yaşamadım ama 2 gündür mide bulantısı çekiyorum Allah’a bin şükür yinede
Lokum mutluebeveyn merhaba 20+1 bugün. Dün ayrıntılı ultrasondaydik. Kıpır kıpır yerinde durmuyordu. Ben de hissediyorum özellikle 18. Haftalarda daha çok hisseder oldum. Çabucak acıkıyorum. Çabucak yoruluyorum. Uykulu bir halde dolaşıyorum işte. Gece bı çok defa uyanıyorum eskisi gibi çabucak uykuya dalamiyorum.
mutluebeveyn Eldgrn bulantı yaşamaman çok iyi olmuş canım ben çok çektim bu durumdan muzdaribim 😔inşallah yakın zamanda geçer senin geçer bence bunca zaman olmadıysa çok uzun sürmez gibime geliyor ☺️
Tubis1998 Haftada hissetmiştim ilk pıt pıt diye şimdi ise 21. Hafta içindeyim sanki içerde dönüyor ve hareketleri sertleşti. 16 da biten bulantı ve kusmalar 3 gündür yeniden başladı böyle olan var mııı😩😩
mutluebeveyn Tubis1998 aynen canım ben de pıt pıt şeklinde hissetmiştim ilk zaman ama şimdi nadir yapıyor hareketleri azaldı gibi şu sıralar
mutluebeveyn Lokum detaylı ultrason nasıldı canım iyi geçti mi bizimde var ayın 17 sinde gideceğiz kısmetse uyku hali bende de var sürekli geliyor ☺️
Lokum mutluebeveyn güzel geçti şükür. Yavru iyiydi. Haftasıyla uyumluydu. İnşallah sizin dd güzel geçecek. Sağlıkla gelsin gününüz 🙏
Eldgrn mutluebeveyn inşallah canım ya valla hiç çekilmiyor hele şu saatten sonra hiç yani bakalım geçmesini bekliyorum ♥️