duuyqquu dalga geçiyorum ben böyle insanlarla. sizce gercekten bilmediği için mi soruyor yoksa bebeğinin kilosu üzerinden tatmin olmak için mi? Bir bebeğin ortalama kaç kg civarı doğduğunu her anne bilir. 3400 ün gayet iyi bir kilo olduğunu bilmemek için kara cahil olmak falan gerekiyor ya da internetten bi haber falan olmak gerekiyor. Üstelik hepsini geçtim doktorunun da gayet iyi olduğunu söylediğine adım gibi eminim.