Ben de korona geçirdim 8 buçuk haftalıkken sadece limonlu ılık su içtim, meyvelerden vitamin aldım birde bol bol çorba içip sıvı tükettim sizde aynısı yapın bitki çayı içmeyin ama sakın iyi değilmiş önermiyorlar sadece ılık limonlu su göğsünüz yumuşasın diye