Gul3234 32+5 de dr gittim bebeğin kafasının küçük olduğunu söyledi çok endişeliyim diğer ölçümleri normal boy 45cm kilo 1980 bu durumu yaşayan var mı
Hlya89 Gul3234 Gul3234 hiç korkmayın benim de kızımın kafası küçük dediler geri belki ırsı dediler 38 artı 4 de doğum yaptım Dr kontrollerinde hep kafasına şaşırdılar çok şükür hiç bir sağlık sorunu yok ırsi olsn bişe önemli olsn her ay ölçümde büyümesi 33 cm kafası doğum yaptım düşünün şimdi 2. Ye hamileyim
Gul3234 Adamiranin__annesi korkuyorum sağlık problemi olur diye neden böyle olsugu hakkında bir şey demedi dr
Hlya89 Gul3234 inşlh sağlıkla gelir hiç korkmayın aynıydı benim de vücut hersey günü kafası küçük dediler düşünün ilk ay asısın da bile Dr dedi ama gen dediler düzenli büyüyordu her ay o yüzden üzülüp sitres yapmayın ben çok yapmıştım
Babytwo2 Bana doktor söylemedi ama kafa ölçüsü kağıtta 5 gün geriydi kilo 3 gün önde olmasına rağmen .bende çok taktım ins sorun olmaz