8 ay boyunca gittim barış Şengüle gittim kendisi harika ötesi bir doktor gece gündüz sabriyla çok yaridmci oldu zaten gebede kalamiyodum ona muayne olduğum dönemde kaldım. Ama şu an üniversiteye geçtim doğumu orda yapacağım. Çünkü sevgi Hastanesi’nin doğum kısmından hiç iyi şeyler kimseden duymadım , ki ben farklı sebeplerden doğum katında yattım ilgi alaka sıfır yani yalvarmak falan gerekiyor ilgili olmaları için. Bu stresi yaşayip üstünede 10 bin vermek mantıksız geldiğinden üniversiteye geçtim , doğum ücreti 1000 TL verecefiz doktorumdanda memnunum şu an odada ayarlanacak doktorumla konuştum - devlette genelde eşleri refakatçi olarak kabul etmiyorlar ama annem veya kardeşim olmadigindan eşime mecburum doktoruma durumu anlatınca yardımcı olmaya çalışacağını soyledi- Kısacasi 8 ay boyu gece gündüz barış bey desteğini esirgemedi ama doğumu yaptırıp gidecek doğum kadar sonra ki süreçte önemli benim için çünkü artık yavrum dışarda ve ben sudan çıkmış balığim ilginin daha çok olmasını isterim. Vs vs