Dilara556 Kızlar sleepy bebek bezi hakkında sorum olcak size 😅1 numaraya küçük diyenler var bebiş doğmadan stok yapmak istiyorum biraz indirimden 🥳1 numara ne kadar almalıyım ,tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz ?yoksa direkt 2 numara mı alayım
miracefemom7 Dilara556 bende merak ediyorum 42 li 2 paket aldım 1 numara 2 paket daha alayım mı yoksa 2 numara mı alayım diye kararsızım
Birgul Dilara556 1 numara küçük evet ben 80li bi paket almıştım ben ondan sonra 2 numaraya geçtik. Benim bebeğim 2 hafta erken 2900 kilo doğdu. Yani böyle 3.5 kilo falan doğan bebişler direk 2 bile kullanabilir
Mlkysf Dilara556 stok yapma sakın 1 numara baya küçük 😀 20 günde 2 numara beze geçtik 1 numara 1 paket yetiyor hatta direkt 2 bile alabilirmişim. 2 numarayı da 2 paket aldık bunlar bitince 3 alcam sleppy bedenler küçük
mommysbrids Dilara556 canim ortalama kac kg dogacak bebis doktor bisey diyormu ? Soyleki yenidogan bebisler gunluk ortalama 7-8 bez harciyoe hesaplamayi su sekilde yap 8×30 1 ayda 240 adet kullanmis olacaksin. 4 kiloya kadar 1 no gayet ideal olur 2 numaraya ancak 40 ciktiktan sonra rahat rahat gecersin
Dilara556 mommysbrids şuan belli değil daha miniğiz ablası 😇6 . Aydayız daha , 2 numara aldım 80 adet koydum 1 numarayı da doğuma göre doktorun dediği kiloya göre alayım
Eda06 Dilara556 canım stok yapmayın. Allah esirgesin ama bebeğinize pişik yaparsa elinizde kalır bezler o zaman daha çok üzülürsünüz. Doğduğu zaman vakitlice alırsınız 😍😍ayrıca gerçekten sleepy bezlerinin her ebatı diğer markalara göre ufak bilginiz olsun. 2 yaşında oğlum var ordan biliyorum
mavininhertonuu Arkadaşım 1 numarayı 40 gün falan kullanmış sonra geçmiş ya öyle olunca stok yapayım dediydim 2 paket 80li aldım bende 1 paket daha alırım diyodum ama 2 numara alayım o zaman onun yerine bide tombik doğarsa sıkmasın bebişi zorlamıyım öyleyse 2 numara da çok almamak lazım kg 1 numarayla yakın gibi 3+ olan var 5 10 kg ondan devam ederim stoğa 🤦🏻♀️
Mlkysf Dilara556 bebeğin kilosu ne tahmini benim 3550 doğdu 2 ile bile başlayabilirmişim dedim ama insan kullanmadan bilemiyor
Ceyo93 Dilara556 ben her 2 doğumda da 1 ve2 numaradan 1er paket kullandım 3ten hatırlamıyorum ama çocuğunluk şuan 4 numara
Dilara556 Mlkysf şuan kontorle gitmedik daha minik 6. Ayda ama alıp koyayım diyordum bebekten bebeğe değişiyor galiba
mommysbrids Dilara556 anladim canim Ama dedigim gibi baz alacagin konu günlük kullanim miktarı çarpı ay hesabi Gunluk 5 bez kullaniyorsan 30 ile carpip kac bez gider 1 ayda hesaplarsin alacagin bedenide öyle alirsin asagi yukari Benim kizim 2750 dogmustu ben 40 cikana kadar 1 no kullandim. Kizim 4.5 kiloyu gecince 2 noya ancak gecmistik mesela bol olunca sizdirmada oluyor çünkü
Karabiber mommysbrids merhaba benim kızım da 4, 5 kilo. 1 numara bitmek üzere. Sence 2 numara mı alayım yoksa 3 mü
Kukulikukuli12 Dilara556 Stok yapmak istiyorsan 3 - 4 - 5 ve 6 numara için yap canım. 1 numara ben 20 gün kadar kullandım prima yenidogan sonra direk 3 e sleppy e gectim. 1 ve 2 numara arasında çok fark yok. Kızım 3700 54 cm dogdu. Her ay 1 kılo aldı 5 ayın sonuna kadar. Bacaklarında tombul bi bebek. O yüzden bezde büyük gidiyoruz aslında ayına göre. Şuan 1 yas 21 günlük 10 kg biz sleppy - babay turco 6 numara. Molfix 5 numara kullanıyoruz.