Gulsunoyku Sezeryan doğum yapıp hastanede eşi kalanlar bebeğin altını siz degistirebildinizmi dikişler zorladimi özel hastanede olucak doğumum ilk dogumumda annem kalmıştı alt temizleme işini annem yapmıştı bunda yanlız olucam merak ediyorum doğuma 15 gün kaldı canım çok sıkılıyor bu duruma
Gulsunoyku Deniz2961 haftaya randevum var sorucam olmadı hemşireye para veririm diye düşünüyorum çünkü yenidoğan bebek çok fazla altına yapıyor
Emine122 Ben de sezaryan oldum ilk dogumm agrim oldu ama o kadar zorlanmadm ilgilenebildm agri kesici yaptirdm baktm bebegime