_edakrsu22 tüm hamileliğim boyunca ara ara bu durumu yaşadım bazen acile gittim bazen evde içim içimi yedi. Dediler ki 30 lu haftalardan sonra düzenli hareketleri olur ama orda da bazen çok hareketli bazen az hareketli olduğu günler oluyordu. Bebeğim doğdu hiçbir sorunu yok, o yüzden içini ferah tut bu yaşadığını yaşamayan hamile yoktur. Yaşamadım diyen cindir 🙄