Elif02 Arkadaşlar ikili ve üçlü testi nasil yapıyorlar bazilari karnindan su falan alınıyor diyorlar tehlikeli oluyormuş sanıyorum bende bu yüzden korkuyorum bilgilerinize ihtiyacım var.
ilaydaa61 Hayır ikili tarama testinde kan veriyorsunuz bide ultrasonla ölçüm yapılıyor o sıvı alınımı başka bir şey tarama testiyle alakası yok o riskli durumlarda yapılıyor