Tugce3441 Pinar41 doğum paketi almadık ama Darıca hospıtal oldum sezeryan herkesten çok memnun kaldım
mommysbrids Pinar41 şuan icin yüzyıl ve gebze doğum paketi vermiyoe enflasyon sebebi ile. Yüzyıl sezaryan doğumu yilsonuna kadar 6 bin icin sabitledi sadece. Medar 7 bin kadar, normal dogum fiyatini bilmiyorum güncel.
Pinar41 mommysbrids teşekkür ederim bende yüzyıla gidiyordum doktorum medikal parka geçti muayeneyi medikal de olup doğumu yüzyıl da yapmayı düşünüyorum
Yeniheyecanlar25 Pinar41 Sibel hanım di mi? benim de öyle oldu ne yapacağıma karar veremedim henüz dr değiştirip yüzyılda başka birine mi gitsem diyorum
Pinar41 Yeniheyecanlar25 benimde kafam karıştı açıkçası ama medikal park muayene ücretini aynı tutucakmış oyüzden medikalde devam edicez belki doğumu yüzyıl da yapabilirim yüzyılda buarada %15 indirim yapıcağını söylemişti doktor değişiminden dolayı