2MinnakAnnesii Kızlar bugün 11+5 olduk ve ikili tarama testimiz vardı.Doktora cinsiyet tahmininiz var mı diye sordum ve bana %80 kız ama %80 diyorum dedi.Doğru olma olasılığı nedir acaba?Bu durumu yaşayanlar sonuc ne oldu?
Eldgrn 2MinnakAnnesii kesin gördüyse ihtimal düşük ama emin olmadan böyle bir oran verdiyse değişme ihtimali var canım benim yengemde de kız dediler yüksek oranda hatta emin şekilde nerdeyse 1 hafta sonra kendi doktoru erkek olduğunu ultrasindan göstermiş oldu hayırlısı sen yine net görene kadar adapte olma tek birine🥰
Harika178 2MinnakAnnesii bana erkek demişlerdi, ikili tarama testinde. Normal ultroson kontrolun de kız dediler
Eplt11 Banada yüzde 80 kız dedi, iki hafta sonra gittim erkek olduğunu öğrendim, heveslenmemek lazım ben çok heveslenmiştim kız dedi diye 😂
2MinnakAnnesii Eplt11 Aaa iste bende o yuzden acaba da kaldım Allahima sükür bir kızım var, erkek evlat sevgisi de tatmak isterim ama niye erkek degil diye üzülmem.Cinsiyet kesinleşsede ufak tefek biseyler alıp kenara atsam diye meraklardayım.
Eplt11 2MinnakAnnesii aynen alışveriş konusunda tereddütte kalıyor insan, ben biraz daha bekleyeceğim detaylı ultrason en iyisi sanırım
2MinnakAnnesii Harika178 Hadi hayirlısi bakalım 2 hafta sonra 13+4 te benimde dr randevum var bakalim dr ne diyecek 😄