Bayan_melek aa yok be ne erken dogum belirtisi kuzum. Bu haftalarda oyle. Bende 24 haftaligim o haftalarda gerim gerim geriliyodum .kuzenimde,arkdasimda hamile onlardada o haftalarda ole. Panik yapma herkezin sozunede bakma.bebek buyudukçe baski yapio haliyle yerde daraliyo stres verme kendine 😘😘