Babylovebaby Kızlar merhaba bugün kahvaltıdan hemen sonra idrar tahlili verdim keton glukoz pozitif çıktı ama iki gün oncede kan verdm glukoz açlık normal çıktı 75ti.Acaba idrarı da sabah direk açken mi vermeliydim bilgisi olan var mı
Berivan3 Babylovebaby onlar negatif lokistik de idrar çokta yüksek değilmiş sen tok karna yaptırdığını diyedir idrar verdin dimj
Babylovebaby Berivan3 yükleyemedim kuzum pozitif yazıyorsa yine sor doktoruna canm 7 yuksek bir değer değil ama.Ben yarın tekrar vericem bakalm doktor aç karnına verelm dedi birde kanda aclik sekeri ile hba1c testi varmış onu yaptırcam nasipse
Berivan3 Zaten yarın detaylı ultrason giricem doktor korkulacak bişey yok dedi zaten çok geçmiş olsun bide inşallah herşry yolunda ve güzel haberlerle gelirsin 🥰🙏