Hatice1998 11+3te kontrolüm vardı ve plasenta bariz bir şekilde aşağıdaydı gördük. Doktorum dedi ki, ben bunu size hiç söylemeyebilirdim bile çünkü 20. haftaya kadar yukarı çıktığını çokça kez gördüm. O zamana kadar da sorun teşkil etmezdi zaten dedi. Özele gidiyorum, 12+4te kontrol randevusuna gittim ve bir önceki ultrasondaki kadar aşağıda değildi, bir kısım yukarı çıkmış ön duvara yerleşmiş bir kısmı da aşağıya doğru gidiyordu. Yani 1 haftada bile biraz toparlanmış. İnşallah tamamen yukarı çıksın. İnternette de çok okudum özellikle bu haftalarda sadece bir kısmı aşağıda olan yani marjinal plasenta previa olan tür büyük ihtimalle yukarı çıkabiliyormuş. Total olan türü için olasılık daha azmış. Yine de sıkmamaya çalış canını, inşallah çıkar yukarıya ☺️