pheobebuffay bende daha dogum yapmadim neyle karsilasirim bilmem ama 6 ay once ablam dogum yapti Hospital ile basladi sonrasinda bebek daha 34 haftalikken gelisimi durdu doguma almak zorundayiz dediler ve biz ugras hanima goturduk ablamla cok sakin bir sekilde konustu anlatti rahatlatti ve tam zamaninda dogumunu yapmasini sagladi (sıkı bi takiple) hastane berbat ötesi insan kendini saglik ocaginda hissediyor sanki biz degil onlar bize para veriyor gittigimiz icin öyle bi surat ama biz önemli olan doktor dedik ve yolumuza orada devam ettik 😪 hic gitmedim ama medicana da Arzu Kublay varmis ve fiyatlar ortalama ayni Anadoluyla