Bende 1 hafta sonra kullandim.zaten sezeryan acısı ile ilk basta kullanabilecegini düşünmüyorum.Kullanmaya başladığım zaman hem rahat hareket ettim hemde göbeğim kalmadı.hatta kardeşim erken birakti kullanmayı.gobegi hafif kaldı.ben devamlı kullandım.