dlrterzioglu 39+1 den herkese selamlar… Her gördüğüm doğum öncesi postuna el açıp dua ediyordum darısı başıma geldi… Dualarınızı bekliyorum… Tez zamanda sağ sağlim kızıma kavuşurum inşaAllah… Duanıza talibim 🤲🏻🤍
Avcib dlrterzioglu tahmini 6 saate dogurursun cnm inş ilgilnrlerse ve kndi sancin güzel gelirse 3 4 cm yatış oldu 6 saate dogurdum
dlrterzioglu Avcib İnşaAllah öyle umuyorum dua edin fazla yatmayayım… Tez olsun kolay olsun inşaAllah 🤲🏻🌼
dlrterzioglu 68selda06 Devlet hastanesi, Kadın doğum evi… 3 cm açıklık, rahim ağzı yumuşaması ve cüzi miktarda kanamam vardı… Sancılarım da çıkınca nst de.. Bende kalmak istemedim ama seni bu halde gönderemeyiz dediler 😔🌷
68selda06 dlrterzioglu anladım canım hayırlısı olsun sağ salim kavuşursun inşallah şimdiden allahim analı babalı büyütsün
Bayanbt dlrterzioglu kanamanız da varmış biraz iyi ki hastaneye gelmişsiniz bu halde evde sancı çekmek riskli , bol bol eğilip kalkın kanala baskı yapsın açılmanız artsın suyunuz gelirse doğumunuz hızlanır inşallah Rabbim sağlıkla kavuştursun
Meyvem dlrterzioglu bi avazda doğurursun inşallah canım benim Allah yardımcın olsun inşallah bana da dua et 39+3 olduk sancim olmazsa suni ile baslatacakmis korkuyorum suniden
dlrterzioglu Meyvem Aminnn inşaAllah Allah razı olsun cümlemizin yardımcısı olsun rabbim… Beni de yatırdılar sancının artmasını bekleyeceğiz diyorlar keşke suni verseler bir an önce hafiflesem…
-MinikveAnnesi- dlrterzioglu bende 39+1 de doğum yaptım 1 gün önce sağlıkla kolaylıkla kucağına al inşallah
dlrterzioglu Eymencan47 Şuan gelen giden yok bekliyoruz bakalım ufak tefek sancılarımızla… İnşaAllah artar da doğum yaparım… Doğurmak değilde hastane köşelerinde yatmak beni korkutuyor hiç sevmiyorum…