Her ikisini de kullanıyorum. 1.5 yıldır robot süpürge, 5 aydır dyson kullanıyorum. Robot özellikle çalışırken elim ayağımdı. Dışarıdaysam bile hemen çalıştır diyordum eve gelene kadar temizlenmiş oluyordu ama günlük temizlik tabi. Mutlaka elle süpürme ihtiyacınız oluyor ben iyi temizlik istediğim zaman elle süpürüp robota sildiriyordum arkasindan kendim siliyordum. Robot tozunu almış oluyordu yani. Ama kendi yapmanıza göre daha yavaş olduğu için günlük olarak kullanmanız açısından daha mantıklı. İsten gelince ben mutfakta yemek yaparken o salonu süpürüyordu mesela. Hic bir sey yapamasa supuruldugu belli olup insanın içini açıyordu. Dysonn aldığımdan beri robot ust katta sadece yatak odasında yatak altini süpürmek ve önden bi silmek için çalışıyor. Bebek doğunca yine alt katta mutlaka kullanirim diye düşünüyorum ama dysonn resmen para veriyorsun sana karşılığında zaman kazandırıyor. Evimde karaca vantuz süpürge vardı. Çok hantaldi ama haliyi tutup kaldırıyordu. Ona rağmen dysonnla temizlik yapınca evin havası değişiyor diyebilirim. Lazerli başlık özellikle karanlıkta çalıştırınca sinir hastasi yapabilir. Evde 2 kedim var sabah supurulen eve aksam bi bakıyorum temiz gözüken her yer tozmuş 😀 resmen temiz diye baktığın yerler toz icindeymis onu goruyorsun. Koltuklar benim evimde gün aşırı supurulur. Asla yorulmuyorum v12 modeli var çünkü o en hafifi. Ve gun aşırı koltuklardan un gibi tozlardan çıkıyor. Bir de asla üşenmiyor insan sadece üstten bir supureyim desem alt katım yaklaşık 100 metrekare 15 dakikada halilar ve yerler bitmis oluyor. Koltuklari ve toz almayı dahil edince benim temizlik başlayıp yer silmeye geçmem yarim saat sürüyor totalde. Ikisine de gücün varsa kesinlikle ikisi de. Ama biri tercih edilecekse dysonn kesinlikle.