Esoesbaby 10 haftalık gebeyim şekerim 160 dan asagı inmiyor (tokluk) Aynı durumu yaşayan varmı Naptınız kızlar [](https://)
fundakpr Esoesbaby çok fazla dikkat etmelisin, ama sana şunu söyleyebilirim, korkma endişelenme çünkü panik oldukça o stres şekeri daha çok çıkartıyor. Ben hep parmağımı kanatırken çok korkardım hep yüksek çıkardı sonra sakin olduğum zaman yapardım düşmüş olurdu. Rabbim gönlünü ferahlatsın inşallah 🙏
Aselmeva_ Esoesbaby Bende zaten vardı seker Dahiliye tokluk 200 leri geçerse insulin başlarım dedi Diyetle idare ettim 39 dayız Biri de 160 geçmesin dedi 9 aydır olctum götürdüm vermefi insülin bazen 200 bile çıkıyordu 170 160 yinede vermedi kadın doğum doktoruda dedi 200 leri geçmezse sorun olmaz diye valla suan da okadar boşluk oluyor ki içimde bebek büyüdükçe açlık hissi artıyor yjnede cok az yiyorum
Alimm-5 Esoesbaby Bende de var canım şuan ölçüm aşamasındayım ayın 12 sinde kontrolüm var düşüremedim muhtemelen insülin başlıycaz
fundakpr Benim ilk gebeliğimde vardı, günde toplam 11 defa ölçüm yapıyordum, doktorum haftada 2 3 kez 150nin üstüne çıkarsa gel insülin başlıcaz dedi, diyetle bir şekilde idare ettim çok korktum insülin olmaktan ama şimdi ki aklım olsa insülin isterdim.
Niloyumben Ben de endokrin kontrolündeyim. Bana 140 tokluk sınır açlık ise 95. Günde 7 ölçüm yapıuorum. Haftalık genel tabloma bakıyor. Eğer 140 üstü daha ağır basarsa insülin başlarız dedi. Açlık 95 altı olması gerekiyor tabi ama son bir kaç gündür 100 falan çıkıyor bende de
Esoesbaby Allah sağlıkla kucağımıza alabilmeyi nasip etsin Bu süreçte sıkı bir beslenme prog yapmaya başlamak erkenden önlemini almak gerek . Öyle yapıcam