Merhaba kızlar 20+1 im. 18 haftaya kadar hiç kilo almadım 72 kiloda hamile kaldım. Ara ara iştahsız günler düştüm ama hep o aralıktaydım. 18. Haftadan sonra ne olduysa oldu birden aşırı şiştim bugün 76 kilo olmuşum. Ellerim ayaklarım ödemli ne giysem izi kalıyor. Rahat değil parmaklarım. Kendime dar geliyorum sanki çok gerildim 🤦🏻♀️ geceleri uykularım çok rahatsız hep sırt ve bel ağrısı çekiyorum. 😢 şu 4 kiloyu zamanla alsam beni üzmeyecekti 20 haftada her ay düzenli alıp 4 kilo almış olsam üzülmeyeceğim. Birden birde şiştim. Doktoruma yazdım diyetisyene yönlendirdi. 10 gün sonra randevum var biraz toplamak istiyorum kendimi neler yapabilirim 🥲 biraz iştahım açıldı yürümeyi azalttım bu arada sürekli oturarak çalışıyorum 😔