Nu_r Kızlar bu yalancı sancı nasıl oluyo 39+3üm ne ağrım var ne sancım ne kasılmam var nasil oluyo ben daha tadamadim😂😂😂 valla piskolojim bozuldu gelmiyo bu velet 😂🙆
Aselmeva_ Nu_r 36 dan beri çekiyorum düzensiz geliyor bel ağrısı karın ağrısı kasılmalar 39 a girdik bu hafta daha beter arttı aşağı doğru giren sancılar yürüyemiyorum nerdeyse haftaya perşembe sezeryan olacağım erken gelse canıma minnet 🤦♀️