Ebru18 Kızlar merhaba, kablosuz süpürge alacağım. Dyson v12 ve v15 arasındayım. Kullananlar varsa fikir verebilir mi, sizce hangisi? Hangisini tavsiye ediyorsunuz? (V11′e de bakıyordum ama onu hiçbir yerde bulamadım.)
Oezgii Ebru18 köpeğim olduğu için Dyson kullanıyorum. V8 absolute kullanıyordum fakat v15e geçiş yaptık Bahçe kapım devamlı açık ve her gün süpürüyorum hiç yormuyor gerçekten çok çok güzel bir süpürge. Alıcaksan ve durumun buna el veriyorsa tabikide en yenisini almanı tavsiye ederim
Mello29 Ebru18 ben v12 kullaniyorum agirligindan dolayi v15 almadim evcil hayvanim yok o yüzden acikcasi v12 benim icin cok yeterli oldu hep oto da calistiyorum zaten gerekli yerlerde kendisi turboya alip iyice temizliyor v15 alsaydim bu kadar rahat kullanamazdim muhtemelen. 3+1 evim 120 metrekare falandir 40 dakikada tüm evi süpürüyorum tek sarjla hatta bu sırada hali icin ayri baslik takiyorum koltuklar yatak icin ayri baslik takiyorum. Çoook memnunum eger sizde agır olmasini istemiyorsaniz ve cok tüy döken bir hayvaniniz yoksa direkt v12 alın
sinemmdemirr Ebru18 evet biraz ağır tuşa sürekli basmak yormuyor benim için problem olmadı ama ağırlığı beni çok etkilemedi açıksası
pinarr00 Bende v15 yerine 12 ti tercih ettim v15 çok ağır v12 ye göre çok yorucu oluyor ben v12 ile her gün evimi süpürüyorum çok hafif olduğu için hiç yormuyor şarjı da bitmiyor bütün eve yetiyor çok da temiz yapıyor iyiki almışım çok memnunum
Mello29 pinarr00 ay valla v12 severler grubu olsa üye olucam evdeki her seyi alın bir dyson kalsın temizlik yapmayi sevdirtti bana üstüne bir de mopluyorum cicek gibi ev sürekli ve günde maksimum 1 saatimi alıyor hatta derya balta mop tavsiyesidir missclean mop tertemiz yapiyorlar.
Momsykn Ben Dyson v15 complete ekstra kullanıyorum çok memnunum daha önce evimi süpürmüyormusum resmen. Hem onunla süpürünce her gün silme gereği de duymuyorum çünkü hiç toz bırakmıyor evde kedim olduğu halde. İmkanın yetiyorsa kesinlikle v15 almalısın.
Asuuuesraa Dyson v10 absolute kullanıyorum çok memnunum her başlığı mevcut sadece lazer başlık yok o da benim için çok önemli değil