Bebeklerimi düşünmekten buraya vakit ayıramıyorum forumda konuşmayı sohbet etmeyi özledim birazcık sohbet edelim kızlar 11 gün oldu bebeklerim küvezde kiloları 1260 olmus lar 1100 grama düşmüştü ikiside suan tekrar 1260 gram olmuşlar kızım bagırsaklarında sorun var bi kaç gün beslenemeyecek makineye bağlı nefes alıp veriyor… oğlumun durumu şuan güzel gidiyor kendi kendine de nefes alıp veriyor makineye de baglı cok korkuyorum lütfen biraz konusalım sohbet edelim iyi şeyler duymaya ihtiyacım var