Gozde0709 o aralıkta benimde başladı hergun yaşıyorum bu ağrıyı uzanirken sorun yok ama yürürken çok ağrım oluyor doktorum bu haftalarda çok normal dedi nst de düzensiz sancilarim çıkıyor ama bu sancı gibi değil daha çok kemik ağrısı gibi bence bebisler kanala giriyor yada o asagidaki kemiklere baskı yapıyor ya onun agrisida olabilir.