Baby905 Haftamdayım iki gündür kasık ağrısı yaşıyorum özellikle aşağıda yumurtalıkların orda ağrılarım oluyor gün içinde uzanınca geçmiyor ayaktayken daha az hissediyorum. Bu haftada kasık ağrısı yaşayan var mı bu normal mi sizce?
_almirasmom Baby905 benımde yenı yenj olmaya basladı bırde ıgne batıyor gıbı rahıme bısıler batıyor gece yatarkende oluyo
Aysegul-duzgun Baby905 benimde tam 20 haftalık bendede oluyor en çok sağ tarafimda ama bana çevrem cinsiyetiyle alakalı dediler
Grmcmrv Baby905 bende aynı şekilde özellikle yorulduğum iş yaptığım zamanlarda oluyor . 19+2 deyiz bence normal ilk hamileliğimde de aynısı oluyordu
Baby905 _almirasmom sağ sol taraflardaki kaslarla ilgili büyüme ağrısı ama vajinadan alttan gelen ağrı bendede oluyor zonklama gibi rahatsız edici bi his sebebini bilmiyorum
Baby905 Grmcmrv aynı hafta ve gündeyiz evet çok eğilince ve ayakta kalınca etkisi oluyor. Peki hareketleri hissettiniz mi bu haftda?
Grmcmrv Baby905 evet ben 16 17 . Haftalardan beri hissediyorum ilk gebeliğimde 22 de hissetmiştim bu biraz erken oldu belki 2.gebelik olduğu içindir :)