Benim de 21. Haftada çok ağrım olmuştu, hatta Allah korusun bir şey mi oluyor diye korkmuştum, şansıma birkaç gün sonra detaylı ultrason ve normal muayenem vardı. Şükür bir şey çıkmadı. Doktor kasılmaların, ağrıların olabilir bebek büyüyor çünkü dedi. Sende ki kalsiyumları vs de tüketmeye başlıyor iyice dedi magnezyumda verdi. Daha iyiyim ağrılar geçti desem yeridir içiniz rahat olsun 🙏🏼