Ayse1028 Semraaaaaa Evet canim 15 ekim ozel gun bizim icin doktorumda bir problem olmadigini soyledi o yuzden 38 tamaminda istiyorum
Semraaaaaa Sahranr iyi akşamlar canm sen gün alındınmı bu gün benn gittim 14 ü kan tahlieri istedi onları bakıp gün vericem dedi inşallah
Sahranr Semraaaaaa yok canım vermedi daha gelmesine var keyfi yerinde dedi salı günü bekliyorum plan yapicaz dedi salı günü gün vercek sanırım hakkımızda hayırlısı olsun 🤗bana da haber verdigin için çok teşekkür ederim
emotionmom Ayse1028 Aynıyız canım benimde yarın muayenem var bakalım hayırlısıyla çatı muayenesi yapacak doktorum 🥹 Hayırlı evlat olsun inşallah senin bebişinde 🙏
Semraaaaaa Sahranr rica ederim canm hayırlısı olsun inşallah sağlıklı huzurlu kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲❤️❤️❤️💖💖💖