Bende ilk aylarımda öyle oluyordu kullandıgım folik asit decavitten kaynaklı olduğunu tespit ettik ve bıraktık doktorumla o gün bugündür kaşınmıyorum geceleri bile uyuyamıyordum kasıntıdan yara oluyordu adeta baska folik asite gectim suan 36 haftalıgım hiçbir sikayetim olmadı baska