Esra___ nuramine kuzenim oğlunun adını emir elyas koymuştu ilk defa onda duydum peygamberimizin ismi demişti Cnmm yabancı olsa asla koymaz baya dinine bağlı insanlar karı koca
deletedmom351 nuramine Ben elyas değil de elyesa yada elyasa duydum ayrıca peygamberimizin isimleri arasında elyas diye bir isme de denk gelmedim.İsmin orjinali elyesa diyebiliyorum
nuramine Muhammedamine galiba haklisin Almanyada yasiyorum 650 kisi bu son 7 sene koymus bu ismi yarisi bu ismin yanina türk ismi koymus acaba dedim😍ben en iyisi ya elyesa yada ilyas karar verim tsk 👍
Muhammedamine nuramine canım elyesa peygamber ismi koyanlar var duydum ama elyas hiç yok bende ☺️ Elyesa yıda ikinci isim olarak kullanabilirsin çünkü aşır oöduğunu söylüyorlar
nuramine deletedmom351 evet cok tsk ederim almanyada niye bukadar cok konulmus türkler tarafindan anlamadim😄😍hayirlisi artik
Harunnisa nuramine guzel bir isim bende aden sitiyorum herkes yabanci o isim diyor ben kimsenin karismasini istemem ama tabiiki guzel veya diyebilirler ama yabanci o kuranda gecmiyor veya baska türlü yorum yapilmasini pek sevmem