Yani gittiginiz hastane paket veriyorsa mutlaka yaptirin derim daha mantikli oluyor en azindan biliyorsunuz ne odeyeceginizi
Ben mesela ilk dogumda bana 3.5 demislerdi odemeye bi indik 5.5 dediler iste serum spinal yok epidural 2 gece yatis extra masraf cikarttilar bi sürrü.
Ama sonra durumu izah ettik ben genel anestezi oldum ama sistemlerine spinal yazmislar
2 gece kaldim ama 1 gece dogumdan önce ve onu acilden giris yapinca odemistik direkt zaten aliyorlar biliyorsunuz dogum sonrasi 1 gece kalmis oldum falan derken 3.5 odedik ama o an afallayip aa evet deseydik kabullenseydik 5.5 öderdik yani cunku isleri kandirma bizi.