Troid beziniz fazla calısıyor demek kızlar aşırı yüksek olması tehlikeli normal troitim yüksek cıktı gebelikten sonra o yüzden troid ilacına başladık gebeliğin sonuna kadar kullanmam gerekiyor bebeğin gelisimini etkiliyor cünkü düşük yada yüksek olması