mommyzx Yan yatarken bebeği eziyormuş gibi hissediyorum 😄😄o yüzden rahat uyku bile uyuyamıyorum 🤦🏻♀️
Snmm5 mommyzx evet bende dönmekten uyuyamıyorum hatta bazen uyanıyorum sırt üstü uyumuş oluyorum bu sefer kendimi kötü hissediyorum… Yastık kullanıyorum ama bacak arasına 😊
Meresss mommyzx eziyomuş gibi değilde rahatsız ediyomuşum gibi hissediyorum bi kızım sağ bi kızım sol kaburgamın altında iki tarafatada yatamaz oldum batıyo sanki öle oluncada çok tekmeliyolar napcamı bilemedim🤷♀️
mommyzx Snmm5 evet bende sırt üstü uyumayı çok severim normalde ama yatamıyorum iyi değilmiş sanırım 😌
mommyzx asetonluoje hep öyle yatmaya çalışıyorum aslında ama niye böyle bir psikolojiye büründüm bilmiyorum 😌
tugcef Ben sadece sola yatabiliyorum diğer türlü hiç rahat edemiyorum..yan yatınca da acaba birşey olurmu diye aklım sürekli onda 🤣🤣