Halimik-60 Arkadaşlar ben hiç bişey hissetmiyordum ama nst de ağrılarım çıktı bu hafta yine çağırdı o yüzden doktorum. 34 haftaya girdik. Hissedilmeyen sancı var mı yoksa cihaz hatalı mı sizce
fatmaa37demi5 Halimik-60 hissedilmeyen sancı malaesef ki oluyor. Arkadaşım normal rutin kontrol olarak gittiği zaman nst de doğum sancıları çıkmış ve dogum yapmıştı ama tabi onun vakti de gelmişti. Ama evet hissetmesenizde çıkabiliyor varsa sancı
Halimik-60 fatmaa37demi5 çok şaşkınım😳 bide bebeğim 2 hafta önde gidiyorya erken doğar diye korktum bian