Merhaba Hanımlar 31+4 ten selamlar birşey danışmak istiyorum ben normalde yurt dışında yaşıyorum ama doğumum burda olcak oranın doktorlarına güvenmediğim için ve erken doğum riskim var ben trendyoldan 2-3 haftalığına idare edecek ucuz bir beşik arıyorum bir tane buldum ama kararsız kaldım şimdi sipariş versem erkenmi olur yoksa vermelimiyim?