Merhaba Ankara şehir hastanesindr çoğul gebelik süreci geçiren birileri var mı perinatolojiye giden arkadaş olmak isterim 🙏🏻 birbirimize destek oluruz 🙏🏻 tek yumurta ikizlerine hamileyim çok riskli geçiyor bartından Ankara’ya iki haftada bir gideceğiz