Arkadaşlar öncelikle merhaba, bende hamilelik sürecinde olan bir anneyim. 39+3. Sanırım bizi bizden başka anlayan olmaz gibi. Duygu değişimleri, son günlerin geçmeyişi, hep tetikte olmamız vs vs bir sürü şey daha. Bende sizler gibi çok okudum araştırdım ve bunları sizlerle paylaşmak istedim. Tabiki doktorunuzdan onaysız yapmayın derim.
🤎 Hergün bir tatlı kaşığı çörekotu yağı içmek.
🤎 36.haftadan sonra hindistan cevizi yağı (başka altarnatif yağlarda olabiliyor ama onları net bilmiyorum) ile hergün 5-10 dk arası pelvik masajı. (normal doğumda kesisiz ve yırtıksız olmamasına yardımcı.)
🤎 Hergün en az 3 ve daha fazla hurma yemek.
🤎 Hergün en az 1 saat yürümek.
🤎 Hergün merdiven çıkmak. (yan olarak çıkmakta oldukça faydalıymış, ben merdiven çıkmıyorum evde yüksek bir tahta var mesela onun üzerine çıkıp iniyorum. 60 defa filan ortalama)
🤎 Hergün squat yapmak.
🤎 Yerleri pelvik kas açık olacak şekilde silmek.
🤎 Genel itibari ile hareketli olmak.
🤎 Hergün olmasada bir gün aralıklarla ılık duş.
🤎 Cinsel ilişki. 2günde bir diye okudum.
🤎 Bebek yağı gibi ürünler ile göğüs ucunuza masaj yaparak uyarmak ve kasılmaları yakınlaştırmak.
Ama dediğim gibi herkesin hamilelik süreci asla aynı olmuyor. Sormadan yapmayın derim. Bu son süreçleri hep hamile miyim acaba? Diye günde 3kere gebelik testi yaptığımız zamanlara benzetiyorum 🤦♀️ rabbim sürecimizi kolaylaştırsın. 🌺