Merhaba kızlar sonunda doğumumu gerçekleştirdim. 40 haftamda normal olsun diye suni sancı verildi fakat hiç açılmam olmadığından sezeryana alındım ilk gün ve sonraki gün ağrım oldu bugün 3. Günüm ve çok şükür doğruldum bebeğimle ilgilenebiliyorum. Sezeryan için kendi gözünüzü korkutmayın . Kucağa alınca geçiyor dedikleri çok doğru 😍❤️ Allahım hepinize yardımcı olsun🧿