Ben de öğretmenim, şuan 26.haftamdayım, 24. Haftaya kadar çalıştım ve çok zorlandım, sürekli ayakta durmaktan oluyor, kontrole mutlaka gidin rapor alma durumunuz varsa rapor alıp dinlenin yoksa eğer branş öğretmeniyseniz ders saatinizi azaltabildiğiniz kadar azaltın.