Sabah kalktığımda topuklarımda inanılmaz bir ağrıyla uyanıyorum biraz yürüyünce geçiyor çok ayakta kalınca tekrar oluyor. Bu durum bayadır vardı doktora gitmedim bununla ilgili şimdi topuğumdan ayağımın iç kısmına doğru bir şişlik var ve inanılmaz acıyor yürürken batıyor. Topuk dikenin kök atmıştır diyorlar böyle bir durum yaşayan var mı? Hangi bölüme gitmeliyim doktora ? Birde hamileyken röntgen çekilmiyor ama bu durumu röntgensiz tespit edebilir mi doktor? Bilen yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻