10 ekimde inşallah oğluşuma kavuşacağım karmaşık duygular içindeyim normalde gün içinde bayağı ağırlaşmıştım ama dünden beri bir enerji geldi nedense🥰 Aynı zamanda lohusa kafasına girmem istemiyorum ama o psikolojiye girmeye başladım sanki oğlumu kimseyle paylaşmam gibisinden🙈 sizin şafak kaç🌸