Esba2019 çok normal.benim doktorum kalp atışı dinlememizin bebeğe zarar verebileceğini söylemişti.o yüzden dinletmemişti.çok küçük olduğu için giden ısı kalbin durmasına neden olabilir dedi. Bu yüzden biz dinlemek istememiştik. onlar zaten cihazdan bakıncada sağlıklı olduğunu görebiliyorlar.bence bi sonraki kontrolünüzde bunu da göz önünde bulundurun..kendi heyecanımız için bebeğe zarar vermeyelim.