Detaylı ultrasonda bir sıkıntı görünmemişti ama şu an bağırsağın bir kısmında genişleme gördüğünü söyledi doktor. Bir şey olmama ihtimali de çok yüksek ama takip etmeliyiz genişleme devam ediyor mu diye dedi. Bu durumu yaşayan bebeği sağlıklı doğan oldu mu😢