Kızlar merhaba hiç dört boyutlu ultrason çektireniniz var mı? Kaçıncı haftanızda çektirdiniz görüntüler nasıl resim paylaşabilir misiniz? İnternette gördüm görüntüler çok net oluyor çok heveslendim merak ettim ama bir yandan da acaba 3 boyutlu ile aynı mı olur endişesi var içimde.İnternetteki bazı resimler çok iyi çok net bazıları da normal 3 boyutlu ultrason gibi kararsız kaldım. Bir de sanırım 28. Haftaya kadar bu kadar net oluyormuş sonrasında amniyon sıvı miktarı azaldıkça görüntü kalitesi düşüyormuş çok merak ediyorum tecrübe edeniniz var mı?